Wyszukiwarka

Wycieczka do Myśliborza

2018-06-12
Powiększ zdjęcie

W dniach 6-7 czerwca 2018 r. klasa IV b oraz niektórzy uczniowie z klasy V, VI i III z nauczycielami: Ewą Piątek, Katarzyną Płatek i Katarzyną Wójcik, uczestniczyli w dwudniowej wycieczce do Myśliborza koło Jawora. Jest tam Centrum Edukacji Ekologicznej "Salamandra", w którym prowadzone są ciekawe zajęcia przyrodniczo-ekologiczne dla uczniów w rożnym wieku. Przedstawiamy fotorelację. Oczywiście zachęcamy do odwiedzenia tego wyjątkowego  miejsca.

Czytaj więcej o: Wycieczka do Myśliborza

Pocztówki z Bułgarii

2018-06-09
Powiększ zdjęcie

Oto fotorelacja z pobytu naszych turystów w Bułgarii:
Kolejny dzień przywitał nas słońcem,dlatego wykorzystaliśmy go na pływanie w morzu, zabawy w piasku oraz grę w piłkę.
Po obiedzie plażę zmieniliśmy na basen, na którym chłodziliśmy się w wodzie. Popołudnie umiliły nam również wspólne rozmowy i gra w bilarda. Wieczorem zwiedziliśmy centrum Złotych Piasków delektując się lodami.

Fantastyczne przeżycia to nie tylko kąpiel w ciepłym morzu, spacery po plaży, czy też wieczorne dyskoteki na hotelowym placu. Sporo zwiedzaliśmy: Warnę, starożytne miasteczko Nesebyr. Pozostaną wspomnienia na zdjęciach i w naszych myślach.

Na  kolejnych zdjęciach: wycieczka do Warny i zwiedzanie Skalnego Klasztoru Aładża oraz Muzeum Władysława Warneńczyka. Wieczorna dyskoteka przy hotelu. Plażowanie nad Morzem Czarnym.

Czytaj więcej o: Pocztówki z Bułgarii

Pozdrowienia z Bałkanów

2018-06-05
Powiększ zdjęcie

Pierwsze dwa dni w Bułgarii za nami, więc dzielimy się na gorąco naszymi wrażeniami.  Przyjazd rozpoczęliśmy od wieczornego przywitania z Morzem Czarnym. Drugiego dnia zwiedziliśmy pobliską miejscowość Bałczik, pałac Marii-byłej królowej rumuńskiej ,ogrody przy letniej rezydencji królowej, ogród botaniczny z kaktusami oraz Przylądek Kaliakra. Po wycieczce odpoczywaliśmy kąpiąc się w basenie, a dzień zakończyliśmy spacerem po plaży.

Czytaj więcej o: Pozdrowienia z Bałkanów

Wycieczkowe dni w III b

2018-04-28
Powiększ zdjęcie

Dzieci z klasy III b spędziły dwa pełne wrażeń dni, w czasie których niepotrzebne były szkolne podręczniki oraz zeszyty, by w interesujący i przyjemny sposób dowiedzieć się wiele o świecie przyrody, życiu lasu i zwierząt. We wtorek trzecioklasiści pojechali do wrocławskiego Oceanarium i ZOO. Natomiast w czwartek powędrowali do lasu, gdzie wraz z wychowawczynią, opiekunami i panem leśniczym sadzili młode drzewka i obserwowali wiosenną przyrodę w pełnej krasie.

Czytaj więcej o: Wycieczkowe dni w III b

DZIEŃ ZIEMI NA SZLAKU

2018-04-25
Powiększ zdjęcie

Tegoroczne odchody Międzynarodowego Dnia Ziemi klasy starsze: IV A, VI I VII spędziły zdobywając górskie szlaki w okolicach Głuszycy i Jedliny Zdrój. Naszym celem był szczyt Jałowiec  z platformą widokową roztaczającą wspaniałe widoki na wszystkie cztery strony świata. Po dość męczącej wędrówce, na szczycie Jałowca był odpoczynek, ognisko z kiełbaskami i pogadanka na temat skutków zaśmiecania szlaków turystycznych oraz zagrożeń wynikających z  nadużywania opakowań plastikowych.

Wracając z wycieczki udało nam się dotrzeć do domów tuż przed burzą z gradem! I to się nazywa mieć szczęście ! Śmiech

Czytaj więcej o: DZIEŃ ZIEMI NA SZLAKU

Wycieczka do ExploraParku

2018-03-16
Powiększ zdjęcie

W dniu 09.03.2018 r. klasa V wraz z opiekunami pojechała do wałbrzyskiego ExploraParku, gdzie brała udział w niecodziennej lekcji matematyki dotyczącej odbić lustrzanych. Dzieci dowiedziały się m.in. - jak płaskie lustro może być wykorzystane do gry logicznej w odkrywanie wzorów umieszczonych na kartach, - jak od kąta między lustrami zależy wielokrotność odbicia, - jaki efekt uzyskamy patrząc na lustro „Frankensteina”, - jak działa peryskop, a jak kalejdoskop, - jak ustawić lustra, by odszukać kota ukrytego w labiryncie. Zapoznały się także z zasadą działania lustra wklęsłego i wypukłego. Ponadto skorzystały z zaproponowanych na wystawie eksponatów, aby w atmosferze nauki i zabawy doskonale spędzić czas.